poniedziałek, 12 grudnia 2016

"Recenzja ekspresu do kawy oraz kapsułek Cafissimo"

Dzięki projektowi na rekomenduj to miałam możliwość testowania przez ostatnie tygodnie ekspresu i kapsułek Cafissimo. Zestaw składał się z ekspresu do kawy i 150 kapsułek, które ja, moja rodzina i znajomi mieli możliwość posmakować. 


Moje pierwsze wrażenia na temat projektu i jego organizacji mieliście i macie możliwość poczytać TUTAJ.  

Nie ukrywam tego, że była to jedna z moich najlepszych kampanii, w których miałam możliwość brać udział. Jestem smakoszm kawy i w  sumie cieżko byłoby mi z moim trybem bez jej wspomagania przeżyć :D Cafissimo zagosciło u mnie i pozostanie na długo, bez wątpienia. 

Po, pierwsze chciałabym napisać kilka słów o ekspresie. Nidy nie miałam przyjemności mieć takiego sprzętu w posiadaniu. Zawsze było to moim cichym marzeniem. Bałam sie, że nie będę wiedziała jak go obsługiwać ale Cafissimo parzy nie tylko cudowną kawę ale również jest łatwy i przyjemny w aplikacji.  Na prawde nie ma się czego bać, parzenie w nim kawy to sama przyjemność.



Zacznę od mojej oraz osób, które zaangażowałam w kampanię ulubionych kapsułek. Jest to Cafissimo Coffee Crema Sumatra Ketiara. Podbiła moje serce! Jej smak jest delikatny a zarazem intensywny. 


Ja i moi testerzy najwiecej pozytywów przesyłamy kapsułkom Crema Cafissimo. Ich delikatość podiło nie jedno serducho! Zacznijmy od tego, że smak kawy parzonej z czajnika stał się teraz niewystarczalny! Od kąd sptóbujesz kawkę z ekspresu nic już nie jest takie samo ;) Fajne doznania przyniosło też testowanie Espresso Cafissimo. Stwierdziałam, że jak jest taki moment, że brakuje Ci zaledwie łyk to właśnie one są idealne! Podsumowując, mogę z czystym sumieniem polecić w 100 %!












Pozdrawiam,
Wasza
Żoną być 












4 komentarze:

  1. Moje marzenie , żeby mieć takie cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie do spełnienia , kosztuje zaledwie 200 zl myszko ;)

      Usuń
  2. Zawsze myślałam nad kupnem ekspresu ale nie mogę się zdecydować jaki itp. W domu sama piję kawę :) ale z takiego ekspresu pewnie smakuje świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje wybornie i polecam bo jest nie tylko ładny i funkcjonalny ale również tani :)

      Usuń