poniedziałek, 12 grudnia 2016

"Recenzja zestawu SPA Vintage Body Oil"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody miałam możliwośc testowania wspaniałego zestawu z olejem arganowym do pielęgnacji ciała Spa Vintage Body Oil . Zestaw był pieknie zapakowany i składał się z trzech kosmetyków.



Pierwszy kosmetyk, który przetestowałam to żel pod prysznic aromaterapeutyczny. Żel zawiera olej arganowy, kompozycję kwasów tłuszczowych, witaminę E oraz ekstrakt z limonki. Według producenta żel ma właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywraca ochronę hydrolipidową oraz nawilża skórę. Żel ma delikatny i przyjemny zapach zapach oraz jest łatwy w aplikacji . W kwestii nawilżenia, jak dla mnie nie spełnił tej roli w stu procentach, bez użycia balsamu na moją suchą skórę się nie obyło. 


Kolejny kosmetyk jaki przetestowałam to dwufazowy, cukrowy peeling do ciała, rąk i stóp. Zawiera olej arganowy, kompozycję kwasów tłuszczowych, witaminę E, olej migdałowy oraz ekstrakt z limonki. Według producenta regeneruje, wygładza, dodaje sprężystości, odświeża, energetyzuje, wyrównuje koloryt. Z tego kosmetyku byłam najbardziej zadowolona. Spełnił trudne wymagania mojej skóry. Po jego stosowaniu nie potrzeba było już żadnego balsamu. Skóra była miękka, nawilżona, o ładnym dotyku, kolorze i zapachu. Jedyny mankament to nieprzyjemna aplikacja, ponieważ, trzeba go cały czas wstrząsać, aby otwór sie nie zapychał.


Ostatnim jaki przetestowałam był peeling do ciała cukrowo - orzechowy. Zawiera olej arganowy, witaminę E, olej migdałowy oraz ekstrat z limonki. Według producenta stumuluje, chroni, nawilża, opóźnia proces starzenia się, odżywia, wygładza, uelastycznia, zmiękcza, energetyzuje, dotlenia. Peeling ten również spełnił wymagania mojej skóry. Tak jak powyżej skóra po nim była miękka, odżywiona, o ładnym wyglądzie i delikatnym dotyku oraz nawilżona. Natomiast nie podobał się jego zapach. 


Jeżeli jesteście zainteresowani takim zestawem dla siebie bądź w ramach prezentu na święta dla bliskiej osoby to zapraszam na fan page Spa Vintage Body Oil -----> https://web.facebook.com/SpaVintageBodyOil/?fref=ts

Pozdrawiam,
Wasza
Żoną być 




8 komentarzy:

  1. Ten peeling cukrowo-orzechowy musi być super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem ale brakuje mi w nim zapachu. Ja jestem taką osobą, która twoerdzi, że jak coś jest do ciała musi pachnieć i im mocniej tym lepiej :D

      Usuń
  2. Miałam ten żel , nie zachwycił mnie ani zapachem ani niczym innym .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fajne żele pod prysznic :) peelingów nie używam bo mam często uczulenie dlatego robię sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszam kilka rzeczy i jak na razie jestem zadowolona :) złuszcza także jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń