wtorek, 17 stycznia 2017

"Ból dupy i nie tylko"

Kiedyś Wam pisałam o bólu „dupska” ale nie tylko ono mi doskwierało a raczej ból każdego mięśnia. Wynika to z mojego nowego postanowienia. Z powodu mojego siedzącego trybu pracy często bolą mnie krzyże. Czasem jest to ból nie do zniesienia. Wszystko zaczęło się od porodów, a od kiedy pracuje przy komputerze ten ból jest moim codziennym gościem. Miałam dość trucia się tabletkami przeciwbólowymi. W sumie doszło do tego, że nie pomagały już zwykłe, musiałam brać ketonal… Troszkę poczytałam na temat bóli krzyży i dowiedziałam się, że warto wprowadzić w życie ćwiczenia, tym bardziej jeśli prowadzi się siedzący tryb życia. Nie to, że jestem leniwa, leże i pachnę. Znacie mnie i wiecie, że jestem cały czas w biegu ale bieg życia to w ciąż nie aktywność fizyczna. Z tego powodu postanowiłam ćwiczyć.

Kiedyś byłam gimnastyczką, biegaczką, grałam w siatkówkę. Byłam bardzo aktywna fizycznie. To były lata od wczesnej podstawówki do czasu pierwszej ciąży. Potem wszystko zanikło, nie było czasu, ani chęci, nie było z kim, etc. Sami wiecie jak to jest. Natomiast mój problem i chęć wzmocnienia mięśni wreszcie dały mi kopa w tyłek. Ułożyłam sobie system ćwiczeń dla początkujących. Kiedyś coś takiego było dla mnie błahostką dzisiaj jest naprawdę wymagającym zadaniem. Dopiero kilka dni za mną ale wiem, że się nie poddam. Najgorsze już za mną :P Ból dosłownie wszystkiego po pierwszym dniu wysiłku był czymś strasznym. Nie ukrywam, że wiele mnie to kosztowało. Lecz nie poddałam się i walczę dalej. Jak ćwiczę i co ćwiczę powie Wam moja autorska tablica. Nie mam zdolności manualnych ale jest to ważne.


Ile wytrzymam i czy wytrzymam i czy pomoże pokaże czas. A Wam mój Blog! Trzymajcie kciukasy!





Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 



18 komentarzy:

  1. Też dawniej trenowałam a teraz robię tylko przysiady w każdy dzień ;) trzymam kciuki za Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Ciebie ja również byłam zawsze aktywna i jestem. Mimo dzieci nie potrafię siedzieć w miejscu zawsze "coś tam ćwiczę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję bo ja to mam słomiany zapał do tego :P

      Usuń
  3. Ja po mega zakwasach dałam sobie spokój ale tydz ledwo co dawałam krok .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest najgorsze gdy odpuścisz...

      Usuń
  4. Od samego czytania ćwiczeń mi słabo! Ja wole aktywniej inaczej w sensie tańca siatkówki itp.Ćwiczeń jako takich nie cierpienia hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę niestety :( Nikt nie zajmnie się dziecmi a dwa to u nas nic takiego nie ma niestety :(

      Usuń
  5. Mnie musi prad porazic by zmotywować nie lubie cwiczeń w domu uwielbiam rower bieganie ostatnio machanie łopata przy odśnieżani

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze dobra bylam w biegach na dlugie dystanse :) zawidy itp medale :) zanikloWiec to dawWięc ćwiczę z Tobą :) Julita.B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy podobne ja też biegałam na długie dystanse ;)

      Usuń
  7. Ooj dawniej na dupsku to ja nie siedziałam wszędzie na nogach,codziennie biegi,zumba,aerobik,siatkówka,ręczna,nozna a odkad zaszlam w pierwsza ciążę....nic tylko2x w tyg zumba....masakra uświadomiłas mi to teraz Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz jaku mnie tylko ciut lepiej bo ja nawet zumby nie mam :O U nas nie ma takich zajęć a dwa to nie mam z kim bakłażanów zostawić ...

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za pomyślność ćwiczeń.
    Unikaj kochana ketanolu, mòj mąż miał problemy z wątrobą przyjmował dość długo z powodu problemòw z kręgosłupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnien nie chcę już do niego wracać wiem że jest bardzo szkodliwy...

      Usuń
  9. Witaj kochana niestety znam tą przypadłość niestety doskwiera mi ona również codziennie.Tylko u może jest troszkę inaczej praca siedząca kilka lat a potem znów praca ale tym razem stojąca i to przez 8 lat po kilkanaście godzin dziennie.Do tego dochodzą 5 znieczulen w kręgosłup co też robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam znieczulenia w kręgosłup ale 2... Od wczoraj to się nie mogę bólu pozbyć , próbuję przetrwać bez tabletek :/

      Usuń