wtorek, 10 stycznia 2017

"Podsumowanie roku blogowania"

Kolejny rok za nami, minął tez kolejny rok blogowania, jakoby 13 grudnia, dwa lata temu założyłam Fan page Żoną być . Pół roku później założyłam tego Bloga. Niedawno Fan Page i Blog został poszerzony o Instagram Żoną być.  Dzisiaj Fan page liczy 2380 fanów. Blog ma 110 obserwatorów, a Instagram 359 obserwujących. 

Przez ten cały rok odbyło się kilka konkursów, można powiedzieć, że zdecydownie mniej niż pierwszego roku, gdy prowadziłam Bloga. Z pewnością wynika to z licznych współprac, które miałam przyjemność prowadzić z firmami. Mamy za nami pierwszy konkurs charytatywny. Jego wyniki nie były kolosalne ale pierwsze lody roztopione ;)

Bez wątpienia Blog zawiera teraz więcej życiowych postów, więcej mnie i więcej prywaty. Mimo moje początkowego założenia iż nie będę wiele pisać o tym co we mnie siedzi jakoś inspiracja pokierowała mnie inaczej i mogę śmiało powiedzieć, że nie żałuję, ponieważ dzięki temu wymienialiśmy sie doświadczeniami i radami. 

Początkowo byłam zachwycona spotkaniami Blogowymi. Tak owe zorganizowałam w Gdyni razem z My World by Dagmara Rek. Nie jeżdzę już na takowe spotkania z zwykłego braku czasu a może i weny. Nie zaprzeczam jednak temu, że jeszcze kiedyś powrócę do tematu. 

Blog jest moją pasją, nie pracą. Może kiedyś ten stan sie zmieni, ale nie dążę do tego, czekam co życie przyniesie. Po za tym sława Blogerki mnie przeraża hehe Jakoś ta blogowa nisza mi odpowiada. Cieszę się, że mam lubisi, którzy są ze mną codzień, komentują każdy post bez wzgledu na to czy jest on miły, serdeczny czy nasycony nienawiścią. Taki fanów życzę każdej Blogerce. 

Zaczynamy następny rok! Z pewnością przyniesie wiele nowego :)

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 

8 komentarzy:

  1. Życzę Ci spełnienia tego najważniejszego marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dalszej blogowej kariery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego radzisz sobie podziwiamja nie mam odwagi na bloga ale w moim życiu się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie dzieje to i z pewnocia Blog byby ciekawy ;)

      Usuń
  4. Mnóstwo kolejnych lubisiow ale takich szczerych i oddanych a nie przypadkowych życzę :-*

    OdpowiedzUsuń