środa, 22 lutego 2017

"Najemca jako nisza społeczna"

Wiele osób wynajmuje mieszkania. Jedni z powodów materialnych, iż nie stać ich na kupno czy budowę własnego mieszkania, domu. Inni zaś za względu na zmiany miejsc pracy, gdzie zwyczajnie nie opłaca się osidlać w jednym miejscu. Jeszcze inni ze względu na studia. Wymieniać tak można jeszcze sporo. Zawsze byłam zdania, że wynajem to kwestia normalna. Nie sądziłam, że ktoś może myśleć inaczej…

Niedawno usłyszałam, że osoby, które wynajmują to PATOLOGIA. Tak, nie przejrzeliście się, patologia. Zastanawiam się co przemawia przez ludzi, gdy wysnuwają takie wnioski naprawdę. Czy naoglądali się za dużo Uwagi w TVN czy Rozmów w toku a może za dużo Dlaczego ja? I innych gniotów TV? Może uważają się za lepszych posiadając swoje mieszkania/ domy?

Jestem osobą, która wynajmuje ponieważ aktualnie nie ma funduszy na zbudowanie bądź kupienie czegoś swojego, to wynika również z mojego wieku, jakoby życie jeszcze przede mną. Nie uważam się za osobę gorszą od osób, które już te swoje miejsce na świecie mają, ponieważ ja jestem na etapie dążenia do posiadania owego. Zastanawiam się jednak jak pustym trzeba być aby w XXI wieku osądzać ludzi po rzeczach materialnych, po ilości chałup w posiadaniu i zer na kącie?! Sądziłam, że modna ówcześnie jest wyrozumiałość :P Hmmm bądź osoby na które się natknęłam w swym szalonym życiu są tak zmaterializowani, że nie zauważają tego co w człowieku naprawdę jest piękne.

Reasumując, człowieku, który sądzisz że najemcy to PATOLOGIA powiem Ci tak: Ty masz chałupę a ja mam duszę!

Amen!

Pozdrawiam
Wasza

Żoną być

14 komentarzy:

  1. A taki co ma dużo na koncie i 3 chalupy np to takiemu zawsze malo znam wielu takich zjebanych ludzi.. ja się jeszcze swojego nie dorobilam co prawda ale kiedyś może się bto zmieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie neguje osób majetnych ale cześć z nich to naprawdę kretyni umysłowi bez kitu

      Usuń
  2. Hah, pierwsze slysze. My na przyklad nie chcemy miec poki co wlasnego domu czy mieszkania. Chociaz nas stac. Pieniadze wydajemy na podroze, korzystamy z zycia...serio nikt nie ma prawa mowic jak masz zyc i nazywac patologia, bo mieszkanie wynajmujesz. Wydaje mi sie, ze robia to ludzie, ktorzy najpierw na siebie powinni spojrzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny życiowy plan :) No tak jakoś trafiłam na takie istoty w życiu, że aż człowiek się zastanawia nad tym co dla ludzi XXI wieku jest ważne...

      Usuń
  3. Ja bardzo żałuję że zamieszkałam z teściami i wolałabym wynająć i mieć nawet najmniejsze mieszkanie , żeby tylko nie mieszkać tutaj .Majgorzej to jest wejść do starej budowy i ciągle topić kasę w remonty i końca nie widać i spokoju nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda. Takie domy wciąż czegoś wymagają. W sumie jakby tak poloiczyć kasę włożoną w starą chałupę pewnie pustaki i nie tylko dałoby na nową.

      Usuń
  4. Chyba to powiedział ktoś, kto ma w głowie średniowiecze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotkałam że ktoś tak powiedział. Mam wielu znajomych którzy wynajmują mieszkania ale przez myśl by mi nie przeszły takie rzeczy. Ktoś kto to powiedział to zwykły dupek. Wynajęty nie znaczy gorszy ciekawe jak ta osoba ma że tak mówi. Nie zrozumiem takich zimnych bezdusznych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dużo z tym, że jest osobą dwa razy starszą ode mnie :P

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę takie określenie. Nasi znajomi - nie wszyscy- ale większość również wynajmują mieszkania i nie widzą nic w tym złego. My przez trzy lata też wynajmowaliśmy, ale w końcu stwierdziliśmy, że wynajem się nie opłaca. Tyle co płacimy komuś - moglibyśmy spłacać kredyt i mieszkać w końcu na swoim. Dlatego w październiku podjęliśmy ostateczną decyzję - koniec wynajmowania!

    Każdy żyje tak jak chce, tak jak mu finanse pozwalają. Nie neguję i nigdy nie negowałam osób, które wynajmują mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje własnego miejsca na świecie kochana!

      Usuń
  7. Patologia? Jestem w szoku że ktoś może tak nazywać najemców. To tylko świadczy o czyimś ograniczeniu. Ale takie czasy i stereotypy wyrobione przez telewizję na słuchałem się już że patologia to ci co słuchają disco polo albo ci co korzystają z 500+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :P Szkoda, że nikt owym ludziom nie wytłumaczył znaczenia tego słowa ;) Odsyłam ich wszystkich do wikipedii :P

      Usuń