poniedziałek, 13 lutego 2017

"Recenzja jedwabistego olejku do ciała Vintage Body Oil"

Dzieki współpracy z Twoje Źródło Urody przez ostatnie tygodnie miałam przyjemność testować jedwabisty olejek do ciała Vintage Body Oil.  


Według producenta zawiera olej abisyński, zapewnia intensywne nawilżenie, poprawia kondycję skóry, redukuje zmarszczki. Pozostawia skórę gładką, elastyczną i miękką w dotyku. Zalecany do pielęgnowania każdego rodzaju skóry ale przeze wszystkim do przesuszonej i dojrzałej. Zawiera także masło shea, które w swoim składzie mieści wiele składników odżywczych, które działają nawilżajaco na skórę. Natłuszcza i zapobiega utracie wody z organizmu, dzięki czemu skóra zamiast się starzeć, odbudowuje zniszczone komórki. Chroni również skórę przez negatywnym działaniem rodników wolnych. Zawiera także olej migdałowy, który odżywia, wygładza oraz uelastycznia skórę. 

Wyżej wspomniany olejek jest dla mnie absolutnym odkryciem. Moja skóra jest bardzo sucha z natury. Kiedy dołożymy do tego kilka wizyt w solarium to nie pozostaje nic innego tylko nawilżać i nawadniać. Zwykłymi balsamami muszę smarować się nawet kilka razy dziennie. Olejkiem od Vintage Body Oil wystarczy raz. Idealnie nawilża, nadaje fajną gładkość skórze, fajnie wygląda i rewelacyjnie pachnie. Schnie dość długo na skóre dlatego polecam stosować go na noc. Jak dla mnie absolutna rewelacja! Polecam!

Fan page Spa Vintage Body Oil-------------> https://web.facebook.com/SpaVintageBodyOil/?fref=ts

Strona internetowa Spa Vintage Body Oil----------------->  http://www.tenex.pl/produkty/vintage-body-oil.html

Pozdrawiam
Wasza 
Żoną być 

6 komentarzy:

  1. Ja też mam suchą skórę ale już nawet nie smaruje bo balsamy nic nie dają nigdy nie próbowałam olejków i może warto się zaopatrzyć :) brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam olejku , zawsze balsamy ale nie mam problemu z suchą skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak kiedyś spróbujesz z ciekawości to polecam ten bo megaaa pachnie :D

      Usuń
  3. Sucha skóra to mój problem.. chyba warto spróbować olejku :)

    OdpowiedzUsuń