wtorek, 14 marca 2017

"Przepis na coś z niczego za pomocą jogurtu naturalnego"

Testując Activię z Streetcom jak zwykle poznałam nowe smaki a, że jestem jogurtożercą no to wiadomo, że byłam zachwycona. Wśród różnych smaków do wypróbowania był także jogurst naturalny czysty, a że u nas w rodzince nie bardzo za nimi przepadamy postanowiłam wymyślić deser "coś z niczego". 



Co należy zrobić? 

Rozrabiamy z wodą dwie galaretki i odstawiamy do wystudzenia. Kiedy nabiorą temparatury pokojowej miksujemy je z z dwoma jogurtami naturalnymi. Gotową masę wlewamy na wczesniej wsypane w blachę mrożone owoce. Wstawiamy do lodówki na około 2 godzinki i jeeeest gotowe :D

Proste, tanie i pyszne! 

Polecam :)

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 


4 komentarze:

  1. Ooooo coś dla mnie mistrzyni kuchni😄😄😄😄tego nie da się zepsuć więc sprobuje😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto , szybko i smacznie i to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń