poniedziałek, 6 marca 2017

"Recenzja Colour Catcher"

Dzieki projektowi zorganizowanemu przez Rekomenduj.to miałam możliwość przetestowania chusteczek do prania Colour Catcher. 


Otrzymałam pełnowartościowy produkt dla siebie oraz masę próbek dla znajomych. 



Według producenta Colour Catcher:
-zapobiegają zafarbowywaniu ubrań,
-umożliwiają pranie różnych kolorów razem,
-sprawiają, że ubrania dłużej wygladają jak nowe,
-skracają czas na sortowanie prania,
-ograniczają liczbę prań. 

Muszę przyznać z czystym sumieniem, że wszystkie obietnice producenta sie spełniły. Zaczynając tę kampanię bałam się pierwszego "mieszanego" prania. Wpojone mi zostało, że ubrania się sortuje i nie ma innej opcji, żeby uniknąć pofarbowań i żeby zachować kolory pięknymi jakimi są. Oczywiście zabierało to sporo czasu, prąd i woda również czesto były nadużywane np. do dwóch białych bluzek. Colour Catcher pokazał mi, że nauka idzie do przodu różnież w kwestii prania :) Muszę przyznać, że nie ma w moim mieszkaniu aktualnie lepszego oszczędniaka niż Colour Catcher. Poniżej znajdziecie dowody w postaci złapanych przeze mnie i moich testerów kolorów:









Kochani mogę polecić z czystym sumieniem :) 

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 










4 komentarze: