środa, 8 marca 2017

"Recenzja jogurtów naturalnych Activia"

Dzieki Streetcom miałam możliwość przetestowania jogutrów naturalnych Activia. Uwielbiam jogurty, więc ta kampania była dla mnie przyjemnością. 


Jogurty ogółem zdecydowanie należą do wyższej klasy smaku. Są delikatne i smaczne. Każdy dodatek owoców spowodował we mnie i moich testerach inne doznania smakowe. Zdecydowanie najbardziej zasmakowała nam Activia z brzoskwinią...


  



Kwaśność jogurtu i słodkość brzoskwini były idealnie skomponoawne. Radość dla moich ust...

Zupełnym odkryciem tej kampani był dla mnie jogurt Activia ze śliwką. Zaskoczył mnie jego pyszny smak! Byłam pod wrażeniem. Idealna kompozycja smaków!


Pyszny był także jogurt naturalny Activia z malinami. Niebo w gembie! 


Activia z trudkawkami najmniej przypadł mi do gustu, ponieważ truskawki były kwaśne, jogurt także więc zdecydowanie za dużo tej kwaśności. 


Idealnie udało mi sie wykorzystać jogurt naturalny czysty Activia. Moja rodzinka nie bardzo przepada za czystymi naturalnymi więc wymysliłam deserek, który ujął serca nas wszystkich (przepis niebawem na blogasku). 




Generalnie pyszna i wysokiej jakości smakowej kampania! Polecam serdecznie <3 

Jeśli chcesz testować ze Streetcom, zapraszam: https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/9afb74c7105ed434414ce2fbde4ca536

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 

1 komentarz: