środa, 15 marca 2017

"Recenzja kaszek Smakija"

Dzięki TRND miałam możliwość wypróbowania kaszek Smakija. Był to bez wątpienia kulinarny i pyszny projekt ambasadorski. W jego skład wchodziło 20 kaszek:




Ja, moja rodzina, przyjaciele oraz znajomi mieliśmy przyjemność spróbowania następujących smaków:

KASZKA SMAKIJA Z SOSEM TRUSKAWKOWYM


Dla mnie i dla moich testerów, wbrew wcześniejszych oczekiwań, nie była tą w której się zakochaliśmy. Sama kaszka pyszna, bez wątpienia. Natomiast sos truskawkowy według nas zbyt mało intensywny smakowo. 

KASZKA SMAKIJA Z SOSEM OWOCÓW LEŚNYCH



Sama kaszka pyszna, natomiast sam sos jak dla nas zbyt kwaśny. 

KASZKA SMAKIJA Z SOSEM MALINOWYM 



Kaszka sama w sobie jak w każdym przypadku pyszna i jedyna w swoim rodzaju. Sos intensywny smakowo, smaczny ale troszkę zbyt kwaśny w opinii mojej i moich testerów. 

KASZKA SMAKIJA Z SOSEM WISNIOWYM 


Jak dla mnie najlepsza ze wszystkich wariantów smakowych. Idealnie słodka, wyśmienicie intensywna, po prostu niebo w gembie. Pozostali moi testerzy również byli z niej zadowoleni.

KASZKA SMAKIJA Z SOSEM JABŁKOWO-CYNAMONOWYM


Jak dla mnie to największe odkrycie kampanii! Nie przepadam za cynamonem, serio... Ale ta kaszka smakowała jak jabłecznik! Nie no cudo w gembie. Najlepsza!

KASZKA SMAKIJA Z CYNAMONEM


Mimo niecheci do cynamonu bardzo mi smakowała, a największym jej fanem został mój synek :D

KASZKA SMAKIJA CZEKOLADOWA


Pyszna, intensywnie czekoladowa, bardzo nam smakowała. 

KASZKA SMAKIJA ŚMIETANKOWA



Ten smak, ta jakość... Wiecie, że jestem jogurtowo-deserowym smakoszem i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że kaszka śmietakowa Smakija jest jedną z najlepszych jakie jadłam.

Polecam serdecznie!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 







6 komentarzy:

  1. Kaszka śmietankowa i czekoladowa górą! Chociaż mi wszystkie bardzo smakowały:-) #zakochaniwsmaku

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że Wam smakowało i mogliśmy poznawać Twoje opinie o każdym innym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ja czekam na Twoją opinie o Monte <3

      Usuń
  3. Testowałem i muszę przyznać, że smaczne są te kaszki można też przyznać, że jesteśmy #zakochaniwsmaku

    OdpowiedzUsuń