czwartek, 20 kwietnia 2017

"Kilka słów o fotoksiążce Saal Digital Polska"

Zawsze marzyłam o fotoksiążce natomiast nigdy się nie odważyłam. Gdy zobaczyłam na Fan Page Saal Digital Polska , że poszukują testerów, którzy sami w ich programie stworza sobie fotoksiążkę po czym otrzymają ją gotową, wydrukowaną byłam bardzo podekscytowana i zgłosiłam się od razu. Na odpowiedź czy mi się udało dostać do owej kampanii nie musiałam długo czekać. Udało się! Program w którym należy tworzyć fotoksiążkę od Saal Digital należało pobrać. Oczywiście nie było z tym żadnych problemów ani utrudnień. Program ten ściągnął się szybko i bez komplikacji. Samo jego ogarnięcie było jak dla mnie na poziomie średnim. Nie jest mega łatwy, natomiast nie jest też szczególnie skomplikowany. Jedyne co mi się w tym nie spodobało to to, że niektóre zdjęcia są przycięte. Jakgdyby do określonego wybranego tła nie dostosowuje się rozmiar zdjęcia sam. być może jest tam taka opcja natomiast ja nie potrafiłam jej znaleźć. Myslę, że powinno być to bardziej dopracowane. Kiedy już stworzyłam ową książkę wysłałam, zamówiłam. Procedura zamawiania była łatwa i szynbka. Oczekiwanie także nie było długie. Kiedy ją otrzymałam byłam zadowolona. Prócz niektórych niechlujnie przyciętych zdjęć z winy w sumie nie wiadomo czy mojej czy programu książka jest ładna i pozostaje pamiątką na całe życie. Firma Saal Digital Polska przekonała mnie do fotoksiążek bez wątpienia. Może być wspaniałą pamiątką lub cudownym prezentem ;)













Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 












2 komentarze:

  1. Super test :D
    Ja co jakiś czas robię, bo wolę wywołać jedną książkę niż stertę zdjęć, które potem trzeba upychać po albumach. Zwykle robimy fotoksiążki po dłuższych wyjazdach... :)

    OdpowiedzUsuń