poniedziałek, 10 kwietnia 2017

"Podsumowanie 3 miesięcy ćwiczeń"

Pewnego dnia obudziałam się z marzeniem posiadania jęrdnych cycków, wystającej dupy i mięśni na brzuchu. Marzenie samym marzeniem nie pozostało ponieważ zaczęłam walczyć o to co chcę uzyskać. 3 miesiące to już jakiś czas i nie ukrywam, że pierwszy efekty w moim ciele są widoczne i to właśnie o tym chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć. 

Na początek zarzuciłam sobie po 10 brzyszków, pompek, przysiadów, przenoszenie ciężaru ciała oraz rozciągania na cztery różne sposoby. Robiłam te ćwiczenia kilka razy w tygodniu. Wśród tych trzech miesięcy były mniejsze i większe przerwy między ćwiczeniami. Niestety są pewne rzeczy których nie da się przeskoczyć, więc nie mówię, że ten czas był idealnie wykorzystany. Bądź co bądź po kilku tygodniach dołożyłam bieg 2 km na dworze od czasu do czasu. Po kolejnych tygoniach ilość powtórzeń pomnożyłam razy dwa. 

W tyczasie na fan page na Facebooku Żoną być powstała inicjatywa wspierania się w dążeniu do pięknego ciała, do członkowstawa której serdecznie zapraszam :) 



A teraz troszkę o tym co wypracowałam dzięki wyżej wspomnianym ćwiczeniom. Piersi są odrobinę w lepszym stanie jędrności. Każda mama wie co z nich zostaje po karmieniu, ja bowiem wykarmiłam dwoje bakłażanów i z tych cycków mało co zostało, natomiast widać poprawę i mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. Po porodach również mój tyłek niestety z fajnego wystającego stał sie płaski. Zdecydowałam więc trochę nad nim popracować i mój mąż nawet na fotach widzi różnice więc bez wątpienia efekty jędrnusiej dupki coraz większe :P W kwestii brzucha, mam plaski brzuszek, natomiast chcę popracować nad widocznością mięśni na nim i już dość sporo widać, także efekt jest super :)

Tak więc kochane... Cierpliwość w efektach jest bez wątpienia potrzebna, ale są widoczne i jeśli czegoś bardzo chcemy, pracujemy  nad tym to nie ma opcji. Prędzej czy później osiągniemy to co sobie założyliśmy :)

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 


3 komentarze:

  1. Brawo 👏 ja nie wiem czy są jakieś efekty po moich przysiadach , a powinny być bo w lipcu będzie rok odkąd regularnie je robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powinny być widoczne na pupie. Może zapytaj męża oni są bardziej spostrzegawczy w tych sprawach :D

      Usuń
    2. Pytam ale on zawsze mówi że nie wie 😂

      Usuń