wtorek, 2 maja 2017

"Recenzja intensywnie wygładzającego eliksiru pod oczy Dermo Future Precision"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody miałam możliwość przetestowania intensywnie wygładzającego eliksiru pod oczy Dermo Future Precision





Według producenta już po 28 dniach stosowania owego preparatu widoczność cieni zmiejsza się, a linie, drobne zmarszczki i oznaki zmęczenia okolic oczu są zredukowane. Używamy go rano i wieczorem, codziennie. Nakładamy niewielką ilość preparatu w okolice oczu, następnie wklepujemy go. 

Preparat stosowałam ponad miesiąc. Miałam od dawna problem z podkrążonymi oczyma, co neistety mimo makijażu było widoczne. Eliksir pod oczy Dermo Future Precision pomógł mi z tym problem. Oczywiście nie wyeliminowałam cieni pod oczyma całkowicie ale dzięki temu preparatowi mój problem się zmijszył, dzięi czemu moja twarz wygląda znacznie lepiej. 

Polecamy!

Pozdrawiam
Żoną być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz