piątek, 12 maja 2017

"Recenzja nowych Danonków"

Dzięki TRND miałam możliwość testowania nowych Danonków, które:

  • BEZ syropu glukozowo-fruktozowego
  • BEZ barwników*
  • BEZ sztucznych aromatów
  • BEZ konserwantów


Danonki były testowane przeze mnie i moją rodzinę oraz przyjaciół i ich rodziny. Większości ocenione były jako smaczne, lekkie i na prawdę bardzo pozytywne. Dzieci chętnie je jadły w ramach śniadania oraz przekąsek. Również ja je testowałam i przyznam, że bardzo mi smakowały. Powiem także, że są smakowo lepsze od innych Danonków, bardziej intensywne smakowo. Kampania miała być pyszna i była pyszna. Danonki zakupiłam w Lewiatanie ale również widziałam je ostatnio w Biedronce. Polecam serdecznie!








Pozdrawiam
Wasza 
Żoną być 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz