wtorek, 6 czerwca 2017

"Fotozeszyt Saal Digital Polska - czy warto?"

Ostatnimi czasy miałam przyjemność sama stworzyć oraz kolejno przetestować Fotozeszt firmy Saal Digital Polska.  Początkowo należało pobrać program, który firma udostępnia swoim klientom w ramach samodzielnego tworzenia przeróżnych foto - dzieł w swoim indywidualnym guście. Myślę, że taka możliwość jest bardzo pozytywna, ponieważ każdy z nas jest inny, lubi co innego i podobają nam sie często odrębne rzeczy. Program ten jest dość prosty w obsłudze. W związku z tym nie ma najmniejszego problemu z jego obsługiwaniem. Jeśli nawet byłoby to firma chętnie udziela pomocy mailowej ze swojej strony. Kiedy już stworzymy fotozeszyt w owym programie w podsumowaniu wysyłamy zamówienie i czekamy. Tak też i ja czekałam choć wbrew pozorom zamówienie bardzo szybko do mnie dotarło, byłam zdumiona. Efekty współpracy z Saal Digital Polska zaraz zobaczycie sami, natomiast chciałabym powiedzieć, że takie cudo to wspaniała pamiątka rodzinna, idealny pomysł na prezent na każdą okazję i przede wszystkim coś co daje nam odejście do najwspanialszych wspomnień. Współpraca moja i Saal Digital Polska udała sie znakomicie i z czystym sumieniem polecam Wam ich usługi. 





















Zapraszam serdecznie na Fan Page na Facebooku Saal Digital Polska ---> https://web.facebook.com/saal.digital.polska/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 















2 komentarze: