piątek, 9 czerwca 2017

"Lepsze krówki - o Werthers Original Soft Carmels"

Wszystko co karmelowe jest dla mnie NAJ. Taka już jestem, uwielbiam wszystko co zawiera karmel. W związku z tym, kiedy uzyskałam informację, że będę jednym z ambasadorów Werthers Original byłam prze szcześliwa. Rekomenduj to  zorganizowało dla nas następującą paczuszkę ambasadarską:


Werthers Original Soft Carmels to nowe cukierki, które wydają się być idealne dla każdego miłośnika karmelu. Rozpływają sie w ustach, mają cudowny smak. Stworzone zostały z prawdziwego masła oraz świeżej śmietanki. Prawdziwą ich nowością jest to, iż są wyjątkowo miękkie. Cukierki te są:

*miękkie,
*delikatne,
*smak karmelu,
*wygodnie zapakowane,
*powstały z prawdziwego masła i śmietanki.

Cukierki testowałam wraz z rodziną, przyjaciółmi oraz znajomymi przez ostatnie tygodnie. Wszyscy je pokochaliśmy... Ich wyjątkowy karmelowy smak pozwalał na chwilę oderwania od życia dniem codziennym. Idealnie miękkie i delikatne. Wyjątkowe, choć zauważalnym minusem jest ich mała ilość w torebeczce. Stanowczo za mała dla takich karmelożerców jak ja :P Serdecznbie polecamy! Są przepyszne!







Pozdrawiam,
Wasza
Żoną być 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz