piątek, 16 czerwca 2017

"Recenzja kuracji odmładzającej z biotyną Dermo Future Precision"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody miałam przyjemność testować przez ostatni miesiąc kurację odmładzającą z biotyną Dermo Future Precision.  


Głównym składnikiem preparatu jest biotyna, która bierze udział w metabolizmie białek i tłuszczy. Ma istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek, głównie stymuluje metabolizm komórek twarzy, szyi, dekoltu, grzbietów dłoni. Dzięki tej funkcji zwiększa biodostępność innych substancji aktywnych dostarczanych w głąb skóry oraz spowalnia proces starzenia się skóry, przywracając jej naturalny blask. 


Kuracja działa następująco:

  • regeneruje skórę,
  • poprawia gęstość,
  • zwiększa elastyczność,
  • stymuluje procesy naprawcze,
  • chroni przed nadmierną utratę wody,
  • odnawia naskórek,
  • regeneruje podrażnienia.

Nakładamy kosmetyk rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi, dekoltu i delikatnie wmasowujemy. Po wchłonięciu się preparatu stosujemy krem na dzień i na noc. 


Osobiście jestem bardzo zadowolona z kuracji. Moja skóra twarzy po rzuceniu palenia wymaga szczególnych sposobów regeneracyjnych. W związku z tym zwykły krem i maseczka raz na jakiś czas nie zdają rezultatu. Jednakże po używaniu tej kuracji zauważyłam pozytywne zmiany na mojej twarzy. Skóra stała się rozświetlona i wygląda świeżo i zadbanie. Gorąco polecam!

Pozdrawiam,
Wasza 
Żoną być 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz