środa, 12 lipca 2017

"Kosmetyki Cosnature czy warto?"

Dzięki Twoje Źródło Urody miałam przyjemność testować kosmetyki naturalne firmy Cosnature. 




Cosnature to najwyższej jakości niemieckie kosmetyki naturalne, które pachną owocami, mają wysoko innowacyjne receptury, które idealnie dostosowane są dla wymagających klientów. Firma ma bardzo bogatą ofertę. Poczynając od tych do pielęgnacji twarzy po ciało i włosy. Ich jakość potwierdzona jest niezależnymi testami. Produkty tej firmy w testach Fundacji Warentest oraz Oko - Test znaki "bardzo dobre" i "dobre". Wszystkie produkty są odpowiednie dla Wegan. Wszystkie kosmetyki Cosnature posiadają certyfikat NATURE. Oznacza to, że składy tych produktów nie zawierają sztucznych barwników, wazeliny, silikonów, parabenów, PEG-ów, olejów mineralnych ani syntetycznych zagęstników, są wolne od etanoloamin, SLS, SLES i EDTA. Nie mają także w swoim składzie substancji pochodzenia zwierzęcego. 

Miałam przyjemność testować przez ostatnie tygodnie szampon oraz olejek do ciała firmy Cosnature. 




 Naturalny, zwiększający objętość włosów szampon z owocem granatu zawiera olejek z nasion organicznego granatu. Zwiększa objętość oraz dodaje włosom witalności.Zawiera składniki, które ułatwiają delikatną pielęgnacje cienkich i osłabionych włosów. Oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Wzmacnia, wygładza, odżywia, nabłyszcza. 

Moje włosy niestety nie są już takie jak kiedyś. W związku z tym, każdy kosmetyk, który poprawia ich formę est dla mnie jak pogotowie włosowe ;) Muszę przyznać, że szampon Cosnature bardzo mi się przysłużył. Włosy były delikatne i ładnie wyglądały. Ponadto ich objętość zwiększyła się, były bardziej puszyste. Bardzo pozytywny szampon, który na pewno zagości u mnie na dłużej. 




Naturalny, aromatyczny migdałowo - kokosowy olejek do pielęgnacji ciała stworzony został z organicznych migdałów i orzechów kokosowych. Ma wspaniały egzotyczny zapach, rozpieszcza skórę, nadaje przyjemną aksamitną gładkość skórze oraz chroni przed wysuszeniem. 



Moja skóra przez solarium wymaga szczególnej pielęgnacji a przede wszystkim nawilżenia. Olejek Cosnature idealnie spełnił swoje zadanie. Moja skóra wyglądała po nim pięknie, zdrowo, była nawilżona i pachnąca. 

Zapraszam serdecznie na Fan page firmy Cosnature -------> https://web.facebook.com/cosnature.NATURKOSMETIK/?fref=t

Polecam serdecznie!  Kosmetyki są dostępne w Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm + drogerie Eko.

Pozdrawiam
Żoną być 

2 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresował ten szampon. Moje włosy też potrzebują specjalnej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zainteresował ten szampon. Moje włosy też potrzebują specjalnej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń